OEM: 5160811, 5103482, 5157240, 5131867, 38007024, 0787SM, 23/0787SM, 4997325 ODGOVARA ZA: Case IH : AVJ AVJ55, AVJ60, AVJ70, VJ VJ60, VJ70, VJ80 FIAT: Serija : 46 55-46, 55-46DT, 60-46, 60-46DT, 65-46, 65-46DT, Serija : 56 55-56, 55-56DT, 60-56L, 65-56, 65-56DT, 70-56DT, 70-56L, Serija : 66 45-66, 45-66DT, 45-66V, 50-66, 50-66DT, 50-66S, 55-66, 55-66DT LP, 60-66, 60-66DT, 70-66, 70-66DT, 70 -66F, 70-66LP, 80-66, 80-66DT, 80-66F, Serija : 88 55-88, 55-88DT, Serija : 90 55-90, 55-90 DT, 60-90, 65-90, 65-90DT, 70-90, 70-90DT, 80-90, 80-90DT, Serija : 93 60-93, 60-93DT, 65-93, 65-93DT, 72-93, 72-93DT, 82-93, 82-93DT, Serija : 94 60-94, 65-94, 65-94DT, 72-94, 72-94DT, 82-94, 82-94DT, Serija : Classic 446, 446DT, 466, 466DT, 566, 570, 580, 666, 670, 680, 780,
AMA S.p.A. je snovana 1967. voljom Lučana Malavoltija, u maloj garaži u provinciji Ređo Emilija, prerasla je u Grupu 1980-ih, da bi procvetala 1990-ih kroz akvizicije i osnivanje novih kompanija.
Danas je AMA S.p.A. grupa sa kancelarijama u 21 zemlji širom sveta, koju čini više od 26 kompanija i 18 proizvodnih lokacija koje rade u sinergiji kako bi ponudile niz od preko 525.000 referenci za preko 80.000 kupaca u 90 zemalja. Ali iako je tokom godina značajno rasla, u smislu veličine i prometa, i dalje je porodična kompanija, koju vodi Lučanov sin, Alessandro Malavolti, izvršni direktor, uz podršku njegove sestre Izabele.
AMA S.p.A. je 2022. godine proslavila 55. godišnjicu svog osnivanja.
U ovoj poluvekovnoj istoriji uspela je da se pozicionira na tržištu snabdevanja komponentama za opremanje i održavanje poljoprivredne mašine van autoputa (OHV) i mašina za negu zelenih površina kao jedna od vodećih u svetu. igrači u sektoru
AMA dizajniramo i proizvodi komponente za poljoprivredne mašine, građevinske mašine, viljuškare, mašine za čišćenje, baštenske mašine (uglavnom za vozila van autoputa) i za rekreativna vozila.
Amin katalog nudi sveobuhvatan asortiman dodatne opreme i rezervnih delova za poljoprivrednu i baštensku mehanizaciju, pokrivajući različite sektore i uzimajući u obzir specifičnosti tržišta i vrste kupaca.